Klachten
Heb je een klacht of ben je niet tevreden dan horen wij dit graag daar service voor ons erg belangrijk is.
Je kunt een klacht indienen via het contact formulier.
Mocht je een klacht hebben over een specifiek artikel, noteer dan de artikel code.
Zo kunnen wij je snel en op maat helpen.
Je kunt dit ook schriftelijk doen:
Vijvercentrum Ekkersrijt
T.a.v. Klantenservice
Ekkersrijt 7418
5692 HK Son
Jouw klacht wordt altijd binnen 5 werkdagen beantwoord en/of in behandeling genomen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers... Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.