Klantenservice
0
Sluiten

Garantie

Het kan zijn dat het betreffende artikel gerepareerd dient te worden of zal worden vervangen voor een nieuw product.
Om te voorkomen dat er problemen optreden met de artikelen welke niet onder de garantie vallen raden wij je aan om de handleiding goed door te lezen en op te volgen.

Uitzonderingen
Je hebt geen recht op garantie in de volgende situaties:
- Defecten, beschadigingen en (glas-) breuken als gevolg van verkeerd gebruik.
- Glasbreuken en gebroken rotors zijn geen garantie.
- Om gebruik te mogen maken van de garantie regeling mag je alleen de originele onderdelen en componenten gebruiken.
Let op! Wanneer je een kabel doorknipt vervalt het recht op garantie per direct.

 

Let op! Garantie is niet van toepassing op slijtage onderheven onderdelen zoals: pomprotor, lampen, afdichting rubbers en membranen.
Deze kunnen als onderdeel los worden aangeschaft.

 

Let op! Garantie is niet van toepassing op breuk van glas, lampen, behuizingen, aansluitingen en kwartsglas en problemen door installatiefouten, bedieningsfouten en door gebrekkig onderhoud.
Op levende dieren zit geen garantie.

Deze aanvragen worden niet in behandeling genomen.

Hoe te werk?
Indien je wel recht hebt op garantie, dien je een foto van het artikel te mailen naar [email protected].

Indien er sprake is van fabrieksgarantie (een garantie na 14 dagen na de aankoop) kan het langer duren eer er een vervangend onderdeel is of een vervangend artikel.
Ook kan het voorkomen dat wij je vragen het artikel terug te sturen voor controle.
Deze verzendkosten worden indien er sprake is van Fabrieksgarantie niet vergoed.

Indien er sprake is van een uitzondering op de garantie regeling, dan kunnen wij je helaas niet helpen.
Echter zijn wij altijd bereid om mee te denken en een oplossing te zoeken!

 

De garantie periode gaat in op het moment van aanschaf, deze wordt na een reparatie of vervanging niet automatisch verlengd.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »